Ovesná kaše

12. listopadu 2009 v 14:03 |  ► Diety
Ovesná kaše se běžně doporučuje jako vhodný start do nového dne, zejména pro sportovce, ale i pro děti. Ale pro mnoho lidí není její příprava zrovna nejjednodušší, nebo spíš si ji neumí připravit tak, aby byla opravdu dobrá. A nebo to přežene s jejím ochucováním a místo správné a chutné snídaně z toho vyjde přeslazené lepidlo. Ale toto se Vám už nestane, budete-li vycházet z našeho receptu.

Suroviny (pro jednu osobu):
1/2 šálku ovesných vloček
1 šálek nízkotučného mléka
1 šálek vody
2 lžíce rozinek
špetka skořice
med na oslazení

Postup:
Do hrnce na vaření nasypeme vločky, rozinky a nalijeme vodu a mléko. Na mírném plameni poté mícháme tak dlouho, dokud nám nevznikne hustá kaše. Na závěr přimícháme med dle chuti a posypeme skořicí a pak už jen naservírujeme do misky.

Tip:
Do ovesné kaše si můžete ještě přidat různé čerstvé ovoce. Obzvlášť jahody v letním období budou to pravé .
Upozornění:
Kaši opravdu dobře míchejte, protože hrozí, že se připálí .
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama