Superpevné bříško

12. listopadu 2009 v 14:15 |  ► Cvičení
Cvikem posilujeme šikmé břišní svalstvo a svaly nohou.


Břicho - Úvodní Pozice

Stojte vzpřímeně. Paty chodidel jsou u sebe, špičky naopak od sebe. Ruce dejte v týl, dlaněmi za hlavu.

Břicho - V1

Zvedněte a pokrčte pravou nohu. Nohu vytočte do prava. Horní část trupu ukloňte do prava. Pravý loket tak míří směrem k pravému kolenu. Stáhněte a prociťte břišní svalstvo.

Břicho - V2

Zvedněte a pokrčte levou nohu. Nohu vytočte do leva. Horní část trupu ukloňte do leva. Levý loket tak míří směrem k levému kolenu. Stáhněte a prociťte břišní svalstvo.

Břicho - Úvodní Pozice

Ležíte na zádech. Nohy máte pokrčené, u sebe. Chodidla jsou ve vzduchu a přes sebe. Stehna a trup těla svírají úhel 90°. Špičky chodidel směřují vzhůru. Ruce máte v týl (za hlavou). Hlava leží ve dlaních.

Břicho - V1

Zvedněte hlavu, lokty a ramena od země. Stáhněte a prociťte břišní svaly. Bedra přitlačte k zemi. Jako obvykle následuje z BN do ÚP nádech.

Břicho - V2

Zvednutím pozadí (hýždí) od země a stažením břišního svalstva při výdechu si pomůžeme lépe přitáhnout kolena k trupu (hrudi). Zvedneme hlavu i s rameny. Lokty se dotkneme kolen. Návratem z BN do ÚP provedeme opět nádech.

Pozn: U obou variant cviku cvičíme s pravidelnou obměnou překřížení chodidel.

Cviky na břicho

Cvikem posilujeme břišní svaly a svaly hýžďové.


Břicho - Úvodní Pozice

Ležíte na zádech. Nohy jsou pokrčené, chodidly k zemi. Ruce máte v týl (za hlavou). Hlava leží ve dlaních.

Břicho - V1

Zvedněte pozadí (hýždě) a celou pánev od země. S výdechem stáhneme břišní svaly. S nádechem se opět vracíme zpět do ÚP.

Pozn: Současně můžete zvednout i hlavu až po ramena, lépe tak procítíte břišní svaly při výdechu.
Cvikem posilujeme břišní svaly a svaly nohou.


Břicho - Úvodní Pozice

Ležíte na zádech. Nohy máte vztyčené, s trupem svírají úhel 90°. Chodidla jsou špičkami vzhůru. Ruce jsou vzpaženy. Dlaně směřují vzhůru.

Břicho - V1

Nohy pomalu pokládáme. Vydechujeme a tím i prociťujeme zpevněné břišní svalstvo. Nohy nepokládáme až na zem, pouze do polohy, kde ještě prociťujeme bedra na podložce (zemi). Z BN se vracíme nádechem jako obvykle do ÚP.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama